Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Αυτοκόλλητα και πως να τα ξεκολλήσετε!

Photo magoulaonline.gr
Είχα φτάσει στα όριά μου! Τα αυτοκόλλητα, αυτά τα λατρεμένα από την κόρη μου μικρά και χαριτωμένα πραγματάκια, μού είχαν γίνει εφιάλτης. Το δωμάτιό της γεμάτο. Από παντού ξεφύτρωναν σαν μανιτάρια.


Τι να κάνω κι εγώ; Ακολούθησα την πεπατημένη: σαπουνόνερο, οινόπνευμα κλπ κλπ. Ναι μεν, έβγαινε με γερό τρίψιμο το άτιμο το αυτοκόλλητο, αλλά τριβόταν κι άφηνε κομματάκια.  Κι όταν έχεις να κάνεις με πολλά αυτοκόλλητα, η υπομονή σου γίνεται κι αυτή μικρά-μικρά κομματάκια...

Η λύση ήρθε από εκεί που δεν την περίμενα: ένας μπαμπάς-Μαγκάιβερ, γονιός μιας συμμαθήτριας της κόρης μου, μού το ξεφούρνισε: "δοκίμασε πιστολάκι για τα μαλλιά!" 

Τα αυτοκόλλητα ξεκόλλησαν ως δια μαγείας χωρίς κομματάκια και χωρίς κόπο! Καθάρισε το δωμάτιο της μικρής που έμοιαζε σαν να είχε πάθει ιλαρά... 

Αν έχετε κι εσείς ανοίξει πόλεμο με εκατοντάδες αυτοκόλλητα, απλά τσεκάρετε τις επιφάνειες που θα θερμάνετε με το πιστολάκι, αν αντέχουν. Μη σας χαλάσει το επιπλάκι και με συχτιρίζετε...

16 σχόλια:

  1. αχ τωρα ανοιξες μεγαλο θεμα!! λοιπον σε ξενα μπλογκς κυκλοφορουν ενα καρο κολπακια για την κολλα απο τα αυτοκολλητα
    μεχρι και μαγιονεζα βαζουν και η αληθεια ειναι οτι δουλευει η ατιμη σε καποια
    αλλα εγω εχω παθει το εξης που το εκανα εγω και οχι η ταλιμπανουλα: στα γενεθλια της περυσι ειχα βαλει αυτα τα μπανερ με το χρονια πολλα στους τοιχους, αυτα ειχαν πισω ταινια διπλης οψεως αλλα ηταν τοσο χαλια που επεφταν συνεχεια, ενα ομως ατιμο που τυχαια ειναι και καραμπαμ στο ματι, φαινεται οτι κολλησε για τα καλα. Τελικα το μπανερ το εβγαλα αλλα η κολλα πανω απο τον τοιχο δεν φευγει με τιποτα και εχει αφησει σημαδι. Εχω κανει τα παντα, θα δοκιμασω και με πιστολακι αλλα δεν νομιζω να φυγει γιατι εδω μιλαμε για την κολλα που απομενει και οχι για το αυτοκολλητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή, κοριτσάκι μου! Η θερμότητα διαλύει την κόλλα! Ελπίζω να βγάλεις άκρη.

      Διαγραφή
    2. Η κόλλα βγαίνει μόνο με οινόπνευμα.

      Διαγραφή
    3. Βγαίνει και με οινόπνευμα. Εξαρτάται βέβαια από την κόλλα. Το άρθρο μιλάει για την απλή κόλλα των παιδικών αυτοκόλλητων. Οπωσδήποτε δεν αναφέρομαι σε οποιαδήποτε άλλη κόλλα (πχ. λόγκο, ξυλόκολλα, βιομηχανικής χρήσης, κλπ)

      Διαγραφή
  2. Ωωω... σ΄ευχαριστούμε! Πολλές φορές μου έτυχε και δεινοπαθούσα να τα βγάλω!!!!! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να βγαλετε τα αυτοκολλητα απλως παρτε ενα σφουγγαρι με λιγο σαπουνι και τριψτε καλα.Αυτο με το πιστολακι δεν πιανει

      Διαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα! Τι ωραία θέματα που έχεις, μου ανοίγεις την όρεξη να οργανώσω το χάος που ονομάζω σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Μ'αρέσει η δουλειά που έχεις κάνει με το blog σου. Είναι εξαιρετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΜΕΝΑ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΘΙΣΤΙΚΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΚΑΙ ΧΑΝΖΑΠΛΑΣΤ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΥ ΚΣΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΜΕΝΑ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΘΙΣΤΙΚΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΚΑΙ ΧΑΝΖΑΠΛΑΣΤ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΥ ΚΣΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα δοκιμάσω και εγώ το πιστολάκι γιατί όλα τα υπόλοιπα δεν πέτυχαν με τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καταπληκτικο κολπο!Ξεκολλησε πανευκολα ταινια διπλης οψεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα, καλώς σε βρήκα!
    Σου αφήνω εδώ σχόλιο, γιατί πραγματικά έχω απηυδήσει με τα αυτοκόλλητα και έψαχνα απεγνωσμένα τρόπο να τα βγάλω κι ήρθες ως από μηχανής θεός!
    Τρέχω να βάλω το πιστολάκι στην πρίζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ έκανα αυτό με το πιστολάκι. Ξεκολλήσει μεν αλλά άφησε στρώσει από κόλλα. Αυτό πως θα βγει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;