Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Σφουγγαρίστρα, τελείωσα μαζί σου!

Photo www.flylady.net

Ολοι σφουγγαρίζουμε το σπίτι μας τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.  Τη σφουγγαρίστρα μετά τι την κάνουμε; Την αφήνουμε μέσα στη βρώμα και τη δυσωδία ή την καθαρίζουμε; Φυσικά την καθαρίζουμε. Αλλά πως; Συνήθως με ισχυρά απορρυπαντικά όπως η χλωρίνη.  'Η εναλλακτικά τοποθετούμε καινούρια κεφαλή με το όποιο κόστος της.


Ολη αυτή η διαδικασία έφτασε να με ενοχλεί, ιδιαίτερα ο καθαρισμός της σφουγγαρίστρας.  Η χλωρίνη παραείναι τοξική για την οικογένειά μου, οι υπόλοιπες λύσεις δεν εξασφάλιζαν την καθαριότητα που ήθελα.

Ετσι άλλαξα στρατηγική: αγόρασα μια μικρή και ελαφριά σκουπίτσα (τύπου swiffer) στην οποία εφαρμόζω πανάκια από μικροίνες.  Τα πανάκια τα μουσκεύω σε νερό και απορρυπαντικό ή μόνο σε νερό (στην περίπτωση του παρκέ).  Μετά τη χρήση τα ξεβγάζω (φοράω γάντια) και τα αφήνω να στεγνώσουν.  Μια φορά την εβδομάδα τα βάζω στο πλυντήριο μαζί με όλα τα υπόλοιπα πανάκια που χρησιμοποιώ για την καθαριότητα του σπιτιού.

Ετσι είμαι σίγουρη ότι καθαρίζω τα πατώματα με καθαρό ύφασμα και όχι με την αμφιβόλου καθαριότητας σφουγγαρίστρα.  Αν θελήσετε να κάνετε το ίδιο, μη χρησιμοποιήσετε το swiffer σας.  Θα σπάσει, γιατί δεν κάνει για σφουγγάρισμα παρά μόνο για ξεσκόνισμα δαπέδων.  Ιδανική σφουγγαρίστρα θα ήταν αυτή της φωτογραφίας.  Εγώ όμως έχω αγοράσει μια απλή και πολύ ανθεκτική από το Jumbo που κοστίζει γύρω στα 4-5 ευρώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη.  Τη χρησιμοποιώ και σαν swiffer.

Παρεπιπτόντως την "κανονική" σφουγγαρίστρα με τον κουβά δεν την πέταξα:

1) για την περίπτωση που προκύψει μια διαρροή, χαλάσει το πλυντήριο ή χυθεί μεγάλη ποσότητα νερού στο πάτωμα.  Εκεί η σκουπίτσα μου με το πανάκι-μικροίνα δεν επαρκεί.

2) για τον καθαρισμό των εξωτερικών χώρων (βεράντες) του σπιτιού όπου δεν με ενδιαφέρει να υπάρχει άψογη καθαριότητα.

9 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Εν αναμονή των swiffer νέου τύπου που βλέπω σε αμερικάνικα sites...

      Διαγραφή
  2. Εγω για τους ιδιους λογους χρησιμοποιω καθημερινα σε ολο το σπιτι,swiffer με τα δικα του πανακια, το πρωτο στεγνο και το πεταω ,το δευτερο νωπο,που το ξεβγαζω σε μια λεκανιτσα και το επαναχρησιμοποιω την ιδια στιγμη!Δεν μου εχει παθει τιποτε!
    Ευφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία λύση!!
    Και απ ότι είδα στο blog σου έχεις αναρτήσεις που με ενδιαφέρουν!
    Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Τόνια! Μόλις σήμερα ανακάλυψα το blog και έχω ενθουσιαστεί! Πολύ καλή δουλειά!! :-)
    Όσο για τη σφουγγαρίστρα..με έσωσες!! Θα πάω άμεσα να αγοράσω σαν αυτή που δείχνεις στη φωτο. (είναι και οικονομική!) Δεν αντέχω αυτές τις τριχούλες (που όσο και να καθαρίσεις την κεφαλή) που αφήνουν οι τυπικές! Πές μου σε παρακαλώ κάτι. Το πανάκι που βάζεις στην σφουγγαρίστρα σου, κατα τη διάρκεια του σφουγγαρίσματος το ξαναπλένεις για να συνεχίσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σταυρουλίνα! Το πανάκι το πλένω ή τοποθετώ άλλο. Κρατάω πάντα αρκετό απόθεμα από πανάκια μικροινών στο σπίτι.

      Διαγραφή
  5. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση. Μια ερώτηση μόνο: Τα πανάκια μικροϊνών πρέπει να έχουν ίδιο μήκος με το πέλμα της σκούπας. Σωστά; Όμως εγώ δεν έχω βρει πανάκια πάνω από 40 cm μήκος. Το πέλμα της σκούπας που λέτε από τα JUMBO φαντάζομαι ότι είναι μεγαλύτερο από 40 cm. Άρα δεν καλύπτεται όλο από το πανάκι.Οπότε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;