Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Βοήθεια! Ο συναγερμός μου δεν λειτουργεί!


 

Θα ήταν γύρω στις τρεις το πρωί. Ο συναγερμός χτυπάει, ξεκουφαίνει κόσμο, πετάγομαι απ'το κρεβάτι και περιμένω δύο πράγματα:

1. να δω κάποιον τύπο ντυμένο στα μαύρα να μπαίνει μέσα στο σπίτι μου

και

2. να πάρουν τηλέφωνο από την εταιρεία σεκιούριτι που έχει εγκαταστήσει το συναγερμό

Για καλή μου τύχη το πρώτο σενάριο δεν προέκυψε.  Ευτυχώς! Προφανώς το μαυροντυμένο παλικάρι άκουσε τις σειρήνες και είπε "κάποια άλλη φορά..."

Για κακή μου τύχη ούτε το δεύτερο σενάριο προέκυψε.  Η εταιρεία σεκιούριτι δεν πήρε τηλέφωνο να ελέγξει την τύχη τη δική μου και της οικογένειάς μου.

Μετά από κάποια τηλεφωνήματα στον υπεύθυνο έμαθα ότι δεν έλαβαν κανένα σήμα από το σπίτι μου εκείνο το βράδυ. Πως κι έτσι; αναρωτήθηκα. Αφού και τηλέφωνο είχα και ηλεκτρικό. 

Οπως μου εξήγησε ο υπεύθυνος με τις νέες συνδυαστικές παροχές τηλεφωνίας και ίντερνετ συμβαίνει να κόβεται η τηλεφωνική γραμμή για μικρά, χρονικά διαστήματα. Συμπέρασμα: 100% ασφάλεια δεν υπάρχει, είτε έχεις είτε δεν έχεις εγκαταστήσει συναγερμό

Αυτό βέβαια ο υπεύθυνος δεν μπήκε ποτέ στον κόπο να το κοινοποιήσει στους πελάτες του.  Μου είπε δε ότι αν θέλω 100% ασφάλεια (κοσμηματοπωλείου!!!) θα πρέπει να πληρώσω ένα καινούριο σύστημα ειδοποίησης μέσω GPS που κοστίζει 350 ευρώ! 

Για πείτε μου τώρα ποιος μας κάνει τη ζωή δύσκολη: η εταιρεία συναγερμού; ο πάροχος τηλεφωνίας και ίντερνετ; ή εμείς οι ίδιοι;  Μάλλον το τελευταίο...

5 σχόλια:

  1. δεν ξερω τι να πω τωρα... τσαντιστηκα που το διαβασα! επειδη ο γαμπρος μου δουλευει σε τετοια εταιρεια και εγκαθιστα συναγερμους θα τον ρωτησω για να δω αν ισχυει
    οχι τιποτα αλλο αλλα μην προσπαθουσε ο τυπος να σου πουλησει και το αλλο συστημα με τα 350 ευρω συν...

    υ.γ. please βγαλε την επαληθευση στα σχολια, αφενος δεν σε καλυπτει απο τιποτα και αφετερου ειναι λιγο σπαστικο για οποιον θελει να σχολιασει, επομενως βαριεται και φευγει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επαλήθευση; Αλλο πάλι και τούτο! Το είδα και σε άλλα blogs. Μα πως το έκανα αυτό;

      Διαγραφή
  2. ξερεις να το βγαζεις;; πηγαινε στις ρυθμισεις-> αναρτησεις και σχολια και βαλε εκει που λεει ''εμφανιση επαληθευσης λεξης'' -> ΟΧΙ
    αν θες μπορεις να ενεργοποιησεις την αναθεώρηση σχολιων αν θες να τα ελεγχεις πριν δημοσιευονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμενα παντως παντα με παιρνουν.Και μαλιστα αν δεν βρισκω τον κωδικο στελνουν την αστυνομια. Οσα στοιχεια και να τους δωσω αυτοι εκει.Εκτος απο μια φορα που μαλλον η κοπελα δεν ηταν και πολυ αυστηρη. ΚΑκως βεβαια. Για ψαξτο καλυτερα.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;