Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Οργανώστε το κινητό σας!

Αν και η τεχνολογία φαίνεται πως έχει τη δυνατότητα να μας οργανώνει, ο άνθρωπος είναι μεγάλο ζουζούνι: τι κινητά, τι λάπτοπς, τι τάμπλετς, τα πιάνουν τα χεράκια μας και τα κάνουν ρόιδο...

www.plaisio.gr

Αυτό είχα πάθει κι εγώ με το κινητό μου μέχρι που το πήρα απόφαση και:

1. Έσβησα όσες εφαρμογές, επαφές, μηνύματα, κλήσεις δεν μου χρειάζονταν πλέον
               
2. Κατηγοριοποίησα τις εφαρμογές που απέμειναν σε:

- τηλέφωνο (κλήσεις, επαφές, μηνύματα κλπ)
- επικοινωνία (browser, e-mail, google, facebook κλπ)
- διασκέδαση (παιχνίδια, μουσική κλπ)
- χρήσιμα (ημερολόγιο, αριθμομηχανή, ρολόι, φακός κλπ)
- devices (φωτογραφική μηχανή, video player, ραδιόφωνο κλπ)
- extras 

3. Κατηγοριοποίησα τις επαφές μου σε:

- οικογένεια
- φίλους
- συγγενείς
- γιατρούς ...

κλπ κλπ κλπ.  

και ένιωσα για μια στιγμή πολύ καλύτερα μέχρι που άρχισε να με εκνευρίζει το καλώδιο των ακουστικών (καλά ξεμπερδέματα...).  Πήρα κι εγώ ένα κλιπάκι για τα μαλλιά και νομίζω ότι έλυσα προσωρινά το πρόβλημά μου.   Αν υπάρχει καμιά καλύτερη ιδέα, παρακαλώ αφήστε σχολιάκι.  

noikokirio.blogspot.gr

noikokirio.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάκι;