Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Οργάνωσέ το! Το μπαούλο του προπάππου...

Δύσκολη η οργάνωση παλιών επίπλων! Αντικειμενικά δύσκολη! Αλλά έχουν μια ομορφιά και τόσες ιστορίες να πουν που δε σου πάει καρδιά να τ' αγνοήσεις...

Το μπαούλο του προπάππου του συζύγου μου λοιπόν ζήταγε άλλη μια προσπάθεια οργάνωσης.  Είχαμε προσπαθήσει και στο παρελθόν χωρίς αποτέλεσμα όπως θα δείτε στο βίντεο που ακολουθεί:



Tο "ενδιάμεσα":

https://www.youtube.com/watch?v=JKvXwwpUbrY&list=UUqjdXS-_DAqlnbY-CoxcoEQ

Και το "μετά":

https://www.youtube.com/watch?v=5GiK10DR9l8&list=UUqjdXS-_DAqlnbY-CoxcoEQ

Δυστυχώς ο Blogger δεν μου κάνει τη χάρη να κατεβάσει τα δύο παραπάνω βιντεάκια, που μπορείτε να δείτε στο YouTube.

Θα χαρώ πολύ για τα σχόλιά σας! Φιλιά!

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το μπαούλο. Έχω κι εγώ ένα ανάλογο, όχι όμως τόσο παλιό και το έχω στο σαλόνι και το χρησιμοποιώ για να βάζω μέσα κουβερτούλες που χρησιμοποιούμε το βράδυ βλέποντας TV.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι χρήσιμα τα μπαούλα και "ζεσταίνουν" το χώρο! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Τωρα που προπονήθηκες εχω ενα μπαλουλο στο σαλόνι. Οχι τόσο παλιο. Θα μου το φτιάξεις; Εμένα εχει αναμνητικα των παιδών από τα σχολεια αλλα θέλουν οργανωση. Χαρά στο κουράγιο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα ΧΑ ΧΑ Το δύσκολο είναι να οργανώσεις πράγματα των άλλων. Με τα δικά μου δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Να το χεις και να το χαίρεσαι το μπαούλο σου αφού μάλιστα κρύβει τόσο γλυκούς θησαυρούς!

      Διαγραφή

Σχολιάκι;