Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Αλλαξέ το!: ραφιέρα κουζίνας


Υπάρχει μια ραφιέρα στην κουζίνα μου όπου τοποθετώ φρούτα και λαχανικά (πατατοκρεμμυδόσκορδα!).  Δεν ήταν άσχημη, απλά δεν τρελαινόμουν κιόλας.  Είχα όμως μια σαφή ιδέα στο μυαλό μου για το πως ήθελα να τη διαμορφώσω...


Να κάτι τέτοιο έψαχνα σαν αυτά τα διακοσμητικά τελάρα που βρήκα εδώ: http://www.eshop-dcse.gr/product.asp?catid=8254  και είναι κατα τη γνώμη μου υπέροχα, πλην όμως κοστίζουν 44 ευρώ έκαστο.



Στο σούπερ μάρκετ που ψωνίζω παρατήρησα ότι οι υπάλληλοι ξεφόρτωναν λαχανικά από κάποια παρόμοια καφάσια και τα καφάσια τα βάζανε στην άκρη για να τα πετάξουν.  Τα ζήτησα, μου τα έδωσαν πολύ ευγενικά, τα τσέκαρα να δω αν είναι από ακατέργαστο ξύλο ειδικό για τρόφιμα, είδα την κατάλληλη ένδειξη και τα πήρα σπίτι.  Να τα και δυο τελαράκια και να πω ότι εκτός από όμορφα, χωράνε ένα σωρό φρούτα και λαχανικά:




Ελπίζω να προσέξατε τις αυτοκόλλητες ετικέτες μαυροπίνακα και το χρωματιστό χαρτί που έχω στρώσει για τυχόν διαρροές.

Τα υπόλοιπα κουτιά που μου περισσέψανε δεν πήγαν χαμένα.  Το ένα το χρησιμοποιώ πια πάνω στον πάγκο για να τοποθετώ ψωμί.  Το άλλο για να σερβίρω ψωμί στο τραπέζι και το τρίτο θα το δείτε στο επόμενο "Αλλαξέ το!"

Πολλά Φιλιά.

2 σχόλια:

  1. Έγιναν πολύ όμορφα και εκτός από χρηστικά με τις όμορφες ετικέτες τους επιτελούν και διακοσμητικό ρόλο. Μπράβο Τόνια
    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;