Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Βρήκα το τέλειο ποτηράκι!

Ένα γνωστό κόλπο για να πίνει κανείς νερό κάθε μέρα: 

Δίπλα από το νεροχύτη έχω πάντα ένα πλαστικό μπουκαλάκι με νερό.  Όταν για οποιοδήποτε λόγο πάω στην κουζίνα, βλέπω το μπουκάλι και αντανακλαστικά πίνω νερό και ξεδιψάω.   Το μπουκαλάκι λοιπόν "λειτουργεί" αλλά έχει τα μείον του:

1. είναι πλαστικό.  Πρέπει να αντικαθίσταται πολύ συχνά.  Το περιβάλλον ποιος το σκέφτεται; 

2. είναι πλαστικό.  Δεν μου αρέσει να πίνω νερό από πλαστικό μπουκάλι, ποτήρι κλπ.  Χαλάει τη γεύση!

Έψαξα σε διάφορα καταστήματα και είτε έπεφτα πάνω σε αθλητικού τύπου μπουκάλια που είχαν μια ύποπτη επίστρωση εσωτερικά ή ήταν ωραία, μεγάλα ποτήρια μεν, πλαστικά δε.  Βρήκα λοιπόν αυτό σε σούπερ-μάρκετ της γειτονιάς μου:

Δεν υπάρχει σύγκριση, νομίζω!!!


  

  • είναι γυάλινο,
  • χωράει ενάμιση+ ποτήρι νερό (!), δηλ. είναι μεγαλύτερο από το κοινό ποτήρι
  • έχει καπάκι για να διατηρείται καθαρό το νεράκι και παίρνει
  • καλαμάκι για να μην φεύγει το λιποζάν από τα χείλη (ο καθένας με τον πόνο του), για να μπορείς να πιεις χυμούς, smoothies κλπ.
  • υπάρχει σε διάφορα χρώματα
Πήρα δύο ένα για το γνωστό σημείο "νεροχύτης" και ένα για το γραφείο μου. 

Μερικές φορές κάτι μικρά πράγματα κάνουν τη ζωή λίγο καλύτερη!

Φιλιά

4 σχόλια:

  1. Ενα θεματάκι με το νερο να σου πώ το έχω. Δεν πινω αρκετο και ισως θα επρεπε να παρω ενα τετοιο ποτηρι να το εχω εκει να μου θυμίζει οτι πρέπει να το κάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφο το blog σου και οι ιδέες σου!!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;