Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Προσφορές στα LIDL, Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου

Τι ξεχωρίζω από τις προσφορές του LIDL για την ερχόμενη Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου:

1. Την κουζινομηχανή, 19,99 ευρώ.  Τη δική μου την έχω το δεξί μου χέρι στην κουζίνα γιατί την χρησιμοποιώ αντί για μούλτι.  Εκτός του ότι κόβει σχεδόν τα πάντα, έχει δύο εξαρτήματα, ένα για να τεμαχίζεις λάχανο και ένα για καρότο. Τώρα που βλέπω στη φωτογραφία τις πατάτες κομμένες κάθετα, σκέφτομαι πως δεν σκέφτηκα ποτέ να την χρησιμοποιήσω και με αυτόν τον τρόπο.
Εικόνα προϊόντος


2. Τις πετσέτες κουζίνας, 3,99 ευρώ τα 2 τεμάχια.  Φαίνονται απλές και χαριτωμένες. Είναι ύφασμα πικέ, οπότε μάλλον βαμβακερές.


Πετσέτες κουζίνας

3. Τις μεμβράνες προστασίας φούρνου και καταψύκτη. 2,5 ευρώ το τεμάχιο.  Ενδιαφέρον γιατί όλοι θέλουμε να καθαρίζουμε εύκολα το φούρνο μας. Κόβονται στις διαστάσεις που μας βολεύει και είναι από Teflon.


Εικόνα προϊόντος


Εικόνα προϊόντος
4. Πτυσσόμενη θήκη για μαχαιροπήρουνα, 6 ευρώ. Μου αρέσει που είναι πτυσσόμενη: όλο και κάποια έξτρα μαχαιροπήρουνα μπορεί να βολέψει.


Εικόνα προϊόντος


Ολες τις προσφορές για την κουζίνα θα τις βρείτε εδώ: http://www.lidl-hellas.gr/el/oi-prosfores-mas.htm?id=516

Σημ. Δεν έχω καμμία εμπορική ή άλλη σχέση με τα καταστήματα lidl.  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάκι;