Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Οργάνωση ντουλάπας (χειμώνας '14-'15)

















Όπως θα δείτε στο παραπάνω βίντεο, η ντουλάπα μου είναι καλοοργανωμένη χωρίς πολλά φρου κι αρώματα.   'Ο,τι ψάχνω το βρίσκω εύκολα και δεν προβληματίζομαι πλέον τι να φορέσω ή τι μου λείπει να αγοράσω.  Ίσως γιατί ασχολούμαι κι εγώ μαζί της δύο φορές το μήνα όταν φτιάχνω τα "συνολάκια" μου. 

Ναι, το "παίζω μοντελίστ" και ειλικρινά μόνο κερδισμένη έχω βγει!!!  


  • Φτιάχνω προτάσεις για κάθε μέρα χρησιμοποιώντας σχεδόν όλα μου τα ρούχα και τα αξεσουάρ.  'Ο,τι δεν χρησιμοποιώ πρέπει να φύγει (να το δώσω, να το πετάξω ή να το επιδιορθώσω)
  • Φτιάχνω προτάσεις για κάποια έξοδο έτσι ώστε όταν αυτή προκύψει να μην τρέχω πανικόβλητη και να λέω ότι "δεν έχω τίποτα να φορέσω" και τρέξε στο Mall, αγόρασε ό,τι βρεις πάνω στη φούρια σου και πλήρωσέ το χρυσάφι...
  • Φτιάχνω εύκολα τη λίστα για τις επόμενες αγορές μου, η οποία πραγματικά αυτή τη στιγμή είναι ΜΗΔΕΝ.  Νομίζω ότι έχω ΤΑ ΠΑΝΤΑ γιατί το σημαντικό είναι να ζεις τα ρούχα σου και να τα απολαμβάνεις... 

Φιλιά,

6 σχόλια:

  1. Ωραία ιδέα!Θα το δικιμάσω.Τις λίστες τις κάνεις γραπτά ή τις έχεις στο μυαλό σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις λίστες για τις επόμενες αγορές μου τις κάνω γραπτά (τις γράφω στο κινητό μου που το έχω πάντα μαζί μου!) Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ! Μου αρέσει πολύ η οργάνωση και γενικά είμαι οργανωτική. Τη πρότασή σου δε την είχα σκεφτεί και μόλις με έκανες να κατενθουσιαστώ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να σε βολέψει και να κάνει την καθημερινότητά σου λίγο πιο εύκολη!

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλή η ιδέα του δεκαπενθήμερου τσεκ και όλων των άλλων που μας είπες!! Αχ εγώ τι θα κάνω που εδώ και δυο χρόνια με τις εγκυμοσύνες δεν έχω βάλει ρούχο της προκοπής πάνω μου (φοράω του άντρα μου!) Όταν με το καλό γεννήσω θα βάλω μπρος τις συμβουλές σου! Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα θα γίνουν με τον καιρό! Και ξέρεις; Δεν είναι σημαντικά. Σημαντική είναι η νέα ζωή που θα φέρεις στον κόσμο! Με το καλό!

      Διαγραφή

Σχολιάκι;