Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Ανανέωση αξεσουάρ μπάνιου με 5,50 ευρώ!

Το σπίτι που μένω φτιάχτηκε το 1978.  Η ανάγκη για ανανέωση είναι υπαρκτή και επιτακτική σε διάφορους τομείς.  Πλην όμως κάτι η κρίση, κάτι "τα λόγια του παπά" δύσκολα τα βλέπω τα πράγματα.  Αλλά δεν χάνω το κουράγιο μου, όπως θα δείτε, και επιλέγω φθηνές (πάμφθηνες) λύσεις για να αλλάξω τα δεδομένα και να κάνω τη διαφορά, ή έτσι τουλάχιστον νομίζω.

Η εταζέρα και ο νιπτήρας του μπάνιου ΠΡΙΝ:

Δεν είναι ότι δεν μου άρεσαν τα ανοξείδωτα αξεσουάρ αλλά πρώτον, τα είχα βαρεθεί και δεύτερον λερώνονταν τόσο εύκολα...

Το φλας, το φλας...








 Η εταζέρα και ο νιπτήρας του μπάνιου ΜΕΤΑ:









 Γιατί στην πραγματικότητα φαίνονται πιο ωραία; Αυτό παραμένει για μένα άλυτο μυστήριο...

Ας σπάσουμε τα κόστη:

- Η θήκη για οδοντόβουρτσες, δηλαδή η κούπα του καφέ: 1,50 ευρώ (Jumbo)
- Η σαπουνοθήκη, δηλαδή το πιατελάκι για ορεκτικά: 0,99 ευρώ (Jumbo)
- Το κεραμικό δοχείο για κρεμοσάπουνο, ως έχει: 2,99 ευρώ (Πάρε Πάρε..., μαγαζί με πολλά είδη στο 1 ευρώ)

Τελικά έτσι έχει πιο πολλή πλάκα ... Φιλιά.

6 σχόλια:

  1. Με γεια! Ταιριάζει πολύ το λευκό με το καφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν τολμήσω να βάλω τέτοιο υλικό, δεν θα ζήσουν τα πράγματα για πολύ με τα αγόρια. Με πλαστικά είμαστε παντού, έχουμε μια τάση να τα σπάμε, λες και είμαστε στα μπουζούκια, χα, χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Εχω ένα μικρό WC που μόνο το παιδί χρησιμοποιεί και είναι τίγκα στο πλαστικό...

      Διαγραφή
  3. Εγώ Τόνια μου είμαι φαν του για αλλού να προορίζονται και αλλού να τα χρησιμοποιώ και τελικά 1-2 πινελιές φέρνουν μια μίνι ανανέωση. Πάντως τα λευκά ταίριαξαν μια χαρά στο μπάνιο σου ... το λευκό είναι σταθερή αξία! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;