Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Ωρα για κλάδεμα!

Δεν έχω ιδέα από κλάδεμα! Αλλά η γειτόνισσά μου έχει λατρεία με τα φυτά και όχι μόνο με τα δικά της.  Όταν είδε λοιπόν τα δικά μου σαν σκιάχτρα από την κακοπέραση (χιόνι, απότομες αλλαγές θερμοκρασίας) με έβαλε κάτω και με έστρωσε στη δουλειά.  


Τα γεράνια μου είχαν αποθρασυνθεί! Είχαν καβαλήσει την κουπαστή της βεράντας και "κοίταζαν" προς τα κάτω σαν κουτσομπόλες.



Μπορεί να τα ψιλοκουτσούρεψα αλλά η τελική μου εντύπωση είναι ότι τώρα δείχνουν πιο "ξεκούραστα" και πιο έτοιμα για την άνοιξη.

Η τριανταφυλλιά ανθίζει δειλά αλλά σταθερά από τα τέλη Ιανουαρίου! 


Αυτή η άγρια τριανταφυλλιά το ίδιο! Μαράθηκε το λουλουδάκι αλλά βλέπω ότι θα πετάξει κι άλλα σύντομα.



Αυτό εδώ το θαύμα ανθίζει κάθε χρόνο μέσα στο Γενάρη.  Είναι η πρώτη ελπίδα ότι η άνοιξη θα έρθει... Το λατρεύω.  Μη με ρωτήσετε όμως το όνομά του!


Αυτό το κιτρινάκι είναι "εξωτερικός συνεργάτης".  Το έκλεψα πρόσφατα από μια αυλή.  Είχε μόνο δύο λουλουδάκια.  Τώρα έχει σχεδόν γεμίσει.




Κι αυτά τα ξερά κλαδιά ήταν το αποτέλεσμα του κλαδέματος.  Ο,τι περίσσεψε και μου άρεσε το έβαλα σε ένα παλιό ξύλινο, κινέζικο βάζο (το οποίο μισούσα απεριόριστα).  Love it now!

Μικρές χαρές της ζωής!

6 σχόλια:

  1. Υπέροχα έγιναν τα λουλουδάκια σου Τόνια μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απ όσο ξέρω τις τριανταφυλλιές τις κλαδεύουν το Νοέμβριο. τα υπόλοιπα θέλουν κλάδεμα και καθάρισμα τώρα που ανοίγει ο καιρός. Αχ τι μου θύμισες τώρα! Πρέπει το Σαββατοκύριακο να κάνω καμία τέτοια δουλειά....ή μήπως το επόμενο; Χιχι!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τον Νοέμβρη τις τριανταφυλλιές; Δεν το ήξερα και μάλλον δεν το ήξερε και η γειτόνισσα... Είναι χοντρή δουλειά το κλάδεμα. Να φανταστείς ότι γέμισα 4 μεγάλες σακούλες σκουπιδιών με κλαδιά και φύλλα. Αντε και στα δικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ έμαθα πέρσι να κλαδεύω. Κι εγώ τα κουτσούρεψα αλλά όταν τα είδα όμορφα αποζημιώθηκα. Τα γεράνια είναι ευκολο φυτό και στολίζει υπέροχα τα μπαλκόνια. Είναι το αγαπημένο μου λουλούδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γεράνι μ'αρέσει κι εμένα γιατί μου θυμίζει Ελλάδα...

      Διαγραφή

Σχολιάκι;