Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Οργάνωση: ντουλάπι μπάνιου-ένα project σε 3 φάσεις!

'Ολα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν... Βαριές φιλοσοφίες πρωινιάτικα, θα μου πείτε, αλλά το πάω σε κάτι πιο πρακτικό: (ξανα)οργάνωσα το ντουλάπι του μπάνιου μου!





1η φάση (χα, χα, χα...):



1ο ράφι από πάνω: φάρμακα 
2ο ράφι: πετσέτες - χαρτί υγείας
3ο ράφι: καλλυντικά
4ο ράφι: ...συμπληρώστε μόνοι σας... 

2η φάση (βλέπω προόδους...) :



1ο ράφι από πάνω: φάρμακα
2ο ράφι: πετσέτες - χαρτί υγείας
3ο ράφι: καλλυντικά
4ο ράφι: είδη προσώπου-σώματος, είδη ξυρίσματος, είδη για τα μαλλιά, χαρτικά-είδη προσωπικής υγιεινής

3η φάση (σαφώς καλύτερα...) :



1ο ράφι από πάνω: χαρτί υγείας - χαρτικά - είδη προσωπικής υγιεινής 

2ο ράφι: πετσέτες (προστέθηκε κρεμαστό ράφι για πετσέτες καθαρισμού μπάνιου)



3ο ράφι: είδη προσώπου-σώματος, είδη ξυρίσματος, είδη για τα μαλλιά



4ο ράφι: καλλυντικά





Τι χρειάστηκα για να οργανώσω καλύτερα το ντουλάπι:

1ον τα πράσινα πλαστικά καλαθάκια (Jumbo, 1,5 ευρώ/τεμ.)
2ον το λευκό κρεμαστό ράφι (Διάφανο, 3-4 ευρώ/τεμ.)
3ον τη διάφανη πλαστική θήκη με χωρίσματα για τα καλλυντικά μου (κλεψιμαίικη από την κόρη μου, έβαζε μέσα πλέξι-φλέξι...)

Όλα τα υπόλοιπα υπήρχαν ήδη στο ντουλάπι οπότε συνολικά το facelift μού κόστισε γύρω στα 15 ευρώ.

Αχ, ξέχασα τις ετικέτες!  Τις έφτιαξα μόνη μου χρησιμοποιώντας το Word και το Power Point και, αφού τις πλαστικοποίησα, τις έκοψα με το ψαλίδι και πρόσθεσα ένα πλαστικό κορδονάκι για να τις στερεώσω σε κάθε καλάθι:


Το διασκέδασα αυτό το projectάκι! Ελπίζω να σας άρεσε! Φιλιά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάκι;