Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Αγαπημένα Ανοιξης 2015 & πρόσφατες αγορές

'Ανοιξη! λουλούδια, μελισσούλες, παπαρούνες, χαμομήλι και μαργαρίτες... 'Ολα μ' αρέσουν στην Ανοιξη.  Σήμερα όμως θα είμαι πιο πεζή και θα σας δείξω αντικείμενα που μου φτιάχνουν τη διάθεση και κάνουν το σπίτι μου να μοιάζει με μικρό καλοκαιράκι.

Κατ'αρχήν ό,τι έμεινε από το πασχαλινό ντεκόρ εξακολουθεί να μου δίνει μεγάλη χαρά όταν το βλέπω.



Ράννερ (JUMBO 2,99 ευρώ)
Κούπα (JUMBO 1,50 ευρώ)
Βεραμάν πιάτο (ΠΑΡΕ-ΠΑΡΕ, 1 ευρώ)
Κηροπήγια (LIDL)
Κεριά (ΔΙΑΦΑΝΟ)


ΠΑΛΙΑ ΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ:

Οι τέντες μου. Η φωτό δυστυχώς δεν αποδίδει το ζεστό και φωτεινό τους χρώμα. 





 Η καθημερινή μου τσάντα  (ΝΙΝΕ WEST).  Ο,τι και να φορέσω κλέβει την παράσταση...





KAI TΩΡΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ:

Τα γαλαζοπράσινα ποτήρια.  Η κόρη μου έχει αρχίσει να πίνει περισσότερο νερό για κάποιο λόγο... (JUMBO 1,50 ευρώ/τμχ)





Η γυάλινη καράφα για κρασί/γάλα ταίριαξε με τη σαλατιέρα και την τυριέρα (δώρα από το γάμο μου!!!) (ΠΑΡΕ-ΠΑΡΕ, 1 ευρώ)



Ο δίσκος σερβιρίσματος (9,99 ευρώ) από το ΔΙΑΦΑΝΟ. Είναι τεράστιος και ανοίγει η καρδιά μου όταν τον βλέπω.
 

Αυτό το vintage τασάκι (ΖΑRA HOME, 6 ευρώ) το ταίριαξα με ένα απλό γυάλινο ποτηράκι (μέρος μπομπονιέρας!!!), τοποθέτησα το κεράκι που βλέπετε και το έχω στο γραφείο μου όπου βάζω συνήθως ποστ-ιτ και συνδετήρες.




Καινούρια μπουκάλια για νερό, χυμό κλπ. (JUMBO 1,50 ευρώ/τμχ.)
  


'Ενα λευκό και απέριτο βάζο που πέτυχα σήμερα (ΠΑΡΕ-ΠΑΡΕ, 6 ευρώ). 



Ενα γλυκύτατο κεραμικό δοχείο Κι εδώ η φωτογραφία δεν αποδίδει το λεπτό, ανάγλυφο σχέδιο  (ΠΑΡΕ-ΠΑΡΕ, 6 ευρώ).





Μετά από πολλά λεκιασμένα μπλουζάκια αποφάσισα πως η ποδιά είναι απαραίτητη και για να τη φοράω έπρεπε να βρω μια που να μου αρέσει.  (ΔΙΑΦΑΝΟ 6,49 ευρώ)




Και τα γάντια είναι απαραίτητα.  Αυτά έχουν τόση πλάκα και δεν μπαίνει το νερό από τον αγκώνα μέσα στο πλαστικό.  (ΔΙΑΦΑΝΟ 2,99 ευρώ).



Οταν είδα αυτό το μεταλλικό κουτί για τσάι σκέφτηκα τα φακελάκια από το τσάι που ξεραίνονται αν δεν τα χρησιμοποιήσω κάμποσο καιρό. (JUMBO 1,50 ευρώ)



Κι ας πάμε τώρα σε μια κατηγορία ελαφρώς εκτός θεματικής του ΑΝΟΙΓΩ ΣΠΙΤΙ:

Σαμπουάν (3,6 ευρώ) και κοντίσιονερ (3,97 ευρώ) Le petit marseillais. Για άτονα, μακριά μαλλιά με χοντρή τρίχα (καλή ώρα σαν τα δικά μου!!!)  Η συσκευασία είναι μια γλύκα και το άρωμα πολύ συμπαθητικό.  Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα... 


Αντιηλιακό Avene 50 spf για παιδιά (22 ευρώ τα 250 ml).  Αν είστε σαν κι εμένα που στα 10 πρώτα λεπτά έκθεσης στον ήλιο βγάζω φρικαλέες σκούρες πανάδες τότε θα καταλάβετε γιατί χρησιμοποιώ παιδικό αντιηλιακό.  Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιεί και η κόρη μου βεβαίως-βεβαίως γιατί δεν είναι λιπαρό και είναι άοσμο.  To πορτοκαλί χρώμα των αντιηλιακών δεν σας φτιάχνει τη διάθεση;;;



Να και ένα φθηνό προιόν που μου άρεσε.  Ενυδατικό κρεμοσάπουνο με πανθενόλη.  Χωρίς πάραμπενς, στα 500 ml (JUMBO 1,50 ευρώ)



Το συμπέρασμα είναι ότι "η φτήνια τρώει τον παρά".  Να ποια είναι η αληθινή ομορφιά της άνοιξης:




 Φιλιά

7 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου, μου άρεσε πάρα πολύ το ποστ σου γιατί όλο βλέπω αγαπημένα ομορφιάς, ενώ εδώ γράφεις για αγαπημένα είδη σπιτιού και μου φαίνεται πολύ πρωτότυπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Δέσποινα! Θα κάνω κι άλλα τέτοια ποστ πάντα με οικονομικές τιμές!

      Διαγραφή
  2. αχ αυτο το τζαμπο! και το διάφανο επίσης! εχεις παρατηρήσει οτι συνεχίζουν να είναι από τα μόνα μαγαζιά που ακόμα ανοίγουν καταστήματα;; ε εμείς τους πληρώνουμε τα ανοίγματα!!!! μου άρεσε πολύ ο δίσκος από το διάφανο και έβαλα στο μάτι το μεταλλικο κουτί για το τσαι! καταπληκτικό, θα το αγοράσω και εγώ αν το πετύχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα, με το Τζάμπο έχω σχέση αγάπης-μίσους! Με σώζει κάποιες φορές ενώ άλλες μου τρώει το "καπιτάλι" με έναν ύπουλο τρόπο...

      Διαγραφή
  3. Tέλεια όλα! Αλλά πιο τέλεια η τριανταφυλλιά σου! Πως τα καταφέρνεις και αντέχει. Εχω βάλει στο μπαλκόνι μου πάνω από 10 και δεν έχει πιάσει καμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, κάτι δεν τους αρέσει: το χώμα είναι αυτό; τα διπλανά φυτά; η θέση που βλέπουν τον ήλιο; Κάτι τις προβληματίζει... Ρώτα και κανένα φυτωριούχο να δούμε τι θα σου πει.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα ,τέλειο το άρθρο σας.Μου αρέσει πολύ το κουτάκι για το τσάι. Δυστυχώς δεν το βρίσκω στο τζαμπο...είναι τέλειο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;