Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

Οργανώνω τις συνταγές μου!

Συνήθιζα να κρατάω τις συνταγές μου γραμμένες σε ένα σπιράλ τετράδιο καλογραμμένες, φροντισμένες κλπ. 

Καθώς περνούσαν τα χρόνια όμως το τετραδιάκι μεγάλωνε, φούσκωνε και οι σελίδες του κάποια στιγμή τελείωσαν. Οι συνταγές όμως όλο και αποθηκεύονταν ανάμεσα στις σελίδες του.  Άντε να βρεις άκρη!



Έψαξα στο pinterest (τι τρελοκομείο ιδεών!) και συνειδητοποίησα ότι ο καλύτερος τρόπος θα ήταν να χρησιμοποιήσω ένα ντοσιέ, να αγοράσω χαρτονένια χωρίσματα και διαφανείς θήκες και σ' αυτές να τοποθετήσω τις συνταγές μου.



Το πρώτο βήμα ήταν να ξεκαθαρίσω ποιες συνταγές θα κρατούσα.  Μου πήρε κάμποση ώρα να αποφασίσω αλλά σε γενικές γραμμές δεν ήταν δύσκολο γιατί κράτησα μόνο όσες συνταγές αρέσουν στην οικογένεια.

Κατόπιν έφτιαξα ένα πίνακα περιεχομένων στο μπροστινό χαρτόνι (πρωινό, σνακς, ζυμαρικά, λαχανικά, κρεατικά (χοιρινό, μοσχάρι, κιμάς κλπ), γλυκά, πάρτυ, Χριστούγεννα-Πάσχα κλπ)



Μετά έβαλα τις συνταγές μέσα στις πλαστικές θήκες,


προσπάθησα να το κάνω πιο όμορφο με αυτό το χαρτόνι και σχεδόν έτοιμη!




Βέβαια εδώ υπήρχε ένα θεματάκι: πολλές από τις συνταγές είχαν ξεθωριάσει, το χαρτί δεν ήταν σε καλή κατάσταση κλπ. οπότε αποφάσισα να καθαρογράφω και να εκτυπώνω κάθε συνταγή που μαγειρεύω από 'δω και στο εξής. 



Επίσης αποφάσισα να φτιάξω ένα πίνακα με τις συνταγές που αγαπώ από κάθε βιβλίο μαγειρικής που έχω σημειώνοντας την αντίστοιχη σελίδα. 

Το τελικό αποτέλεσμα;







Σας στέλνω πολλά φιλιά με την πρώτη παπαρούνα της άνοιξης που είδα χθες το πρωί!






6 σχόλια:

  1. Κι εγώ σε ντοσιε τις έχω.Εκεί όμως ανακατεύονται και οι δοκιμασμένες και οι μη.Μάλλον θα πρέπει να έχω 2 ντοσιέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλε διαχωριστικά από χαρτόνι ή πλαστικό και ξεχώρισε στο ίδιο ντοσιέ τις συνταγές που έχεις δοκιμάσει κι αυτές που δεν έχεις δοκιμάσει.

      Διαγραφή
  2. Και εγώ σε τετράδιο γράφω τις δοκιμασμένες που μας αρέσουν! Εκεί γράφω και αυτές που δοκιμάζω και μας αρέσουν από τα διάφορα βιβλία μαγειρικής! Το βλέπω όμως να γεμίζει οπότε μάλλον θα πάω και εγώ σε ντοσιέ! Πολύ καλή η ιδέα σου! Άσχετο έχεις σελίδα στο facebook για το blog σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To Ανοίγω σπίτι έχει σελίδα στο facebook. Απλά είμαι a social media couch potato και δεν ασχολούμαι όσο θα έπρεπε!!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Πόσο μου αρέσουν αυτές οι ιδέες οργάνωσης, άσχετα που ποτέ δεν κάνω τίποτε από όλα όσα βλέπω!
    Καλά, στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχω συνταγές! Αποθηκεύω ηλεκτρονικά όσες δοκιμάζω και μου αρέσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηλεκτρονική αποθήκευση γιατί όχι; Ο,τι μας βολεύει αυτό είναι το καλύτερο!

      Διαγραφή

Σχολιάκι;